Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 5 oktober, 2010

Ja se dessa läkare. En säger si, en säger så. I slutet av veckan blev måndag kväll. Positivt på många sätt men många knop blir det inte med en slang i magen (dränage) som slutar i en liten påse som likt Fido följer mig vart jag går… Bättre som rubriken antyder men det får nog bli TV:n som ger mig segern till Luleå i kväll…

Många tack till alla er som skrivit en rad och önskat mig bättring. I ett Sverige som detta med Fans som bråkar både på andra och de sina är det skönt att det finns gränsöverskridande, positiva människor som tänker en liten stund på andra. Tackar som sagt…

I kväll vinner vi och säkert några andra lag också. Men tippa…? Nä, orkar inte… Än… Jag sa 8-1 till Luleå när Lillpucken frågade. Så vet ni. Första målskytt, Hjalmarsson, det är dags nu.

Tack och ha det gott.

Read Full Post »