Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 22 augusti, 2009

Rödgul Röra. Jo jag pekar med hela handen och ids inte mörka något. Rödgul röra med bröderna slummer, ja inte i spetsen men där någonstans, släpper en fråga om Luleås sämsta spelare någonsin…

Jo ni har redan räknat ut vart jag är på väg… Rubriken antyder en del och jag ska redan nu säga att jag inte på något vis säger eller tycker att min blogg på något vis är bäst eller så. Men den är ärlig, (och jävligt kul att skriva)… Jag skriver det jag tycker och det jag kan och rättar mig gärna om någon säger att jag har fel.

Men nu var jag ju  väg någonstans och det är en copy-cat av Rödgul röras fråga om sämsta Sport-Bloggen… Och då menar jag tidningsblogg eller på något vis en professionell blogg, skriven av någon som jobbar med eller på någon tidning… Ja ni fattar vad jag menar…

Vilken sportblogg tycker du är sämst…? Jag tycker frågeställningen från bröderna slummer är så fel så jag gör fel jag med men det här kan bli kul… Det tyckte nog dom också. Få se nu vad dom tycker, eller om dom klarar sig…?

Observera nu att det är sportbloggar på en tidning eller motsvarande. Tycker du att min eller någon annan privat blogg är usel, skit eller värd att slängas i sjön. Säg det, men ge gärna exempel på någon som jag egentligen efterfrågar också. Och har du någon bra…? Ja tveka inte, även om den är privat… Fram med dom bara. Det kommer nya bloggar hela tiden och sista sportbloggen har inte startat än…

Read Full Post »

Tänker i eufori idag och Pugh kliver in med några textrader…

”Dagen som igår gav ett minne kvar”… (Dinga linga Lena) Små lätta moln, ser jag på min himmel… (Små lätta moln)

Nu är det ju inte VM-guld eller ens en Sm-final. Men ändå. Bottennappet mot Modo förvandlades till en holmgång och vad vi behövde den och den seger som den gav… Adrenalinet kokade inte över på sidan om rinken men inne på den samma var det andra kokpunkter som gällde. Hur kul som helst och då jag mötte Ejde idag och han faktiskt morsade var det nära att… Ja… Nej, det behåller jag för mig själv…

En seger är alltid en seger i alla fall och sitter den som den satt igår så sitter den extra skönt och visst är det härligt att ibland få vara lite bra.

Tack grabbar… Nu kan jag kräkas surströmming med ett leende i mungipan i morgon…

Read Full Post »