Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 10 augusti, 2017

Reklam.

Sitter och slökollar reprisen av Frölunda – Färjestad. Mycket bra att det visas lite försäsongsmatcher. Lite komma-igång-läge för många av oss, inte bara de på isen är en del rinkrostiga.

Matchen?

Nej men tröjorna, främst då på Färjestad. Reklamfria om jag inte missat nåt. Och fy fasen vad vackert det blir, ja t.o.m. Färjestads tröjor blir, kanske inte vackra men ni fattar. Jo jag förstår reklamens innebörd och betydelse för lag, sport och idrott. Så korkad är jag inte. Men vem i herrans namn bryr sig egentligen vad som står där på alla reklamplaster? Jo sponsorerna men inte fasen drar jag iväg med en farlig fart och handlar Runes korv om det nu hade funnits en sån logga.

Låt det vara snyggt istället och sponsorerna, ja dom får helt enkelt finna sig i att det ska vara lite snyggt, så kanske t.o.m. jag handlar korv av Rune.

Read Full Post »