Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 4 november, 2009

Spöa Leksingarna ordentligt nu. Och hosta på dom, men inte på domaren DET får man inte…

Förresten, vad Säger Robert Lahti om att döma i flunsatider…? Eller dömer han numera…?

Read Full Post »

En puck, en passning…

https://battrehockey.wordpress.com/

Passar en puck till Kent…

http://www.sargut.se/…

Som passar den vidare till…?

Skriv ett inlägg på din blogg, fyll på med den du ”skickar” till så kanske vi hittar nya hockeyvänner där ute… Hur man hittar tillbaka…? Ähhh, kan man lira sarg ut kan man slå ett bakåtpass…

Tänkte att med vit och blågul vecka, lite som med en röd, kan vi väl hitta på något annat….

Read Full Post »

Hjälp…

Pucken eller klubban…! Vilket kom först…?

Read Full Post »

Häjja Lääcksand…

Måste ju bara kommentera detta med svininfluensan som däckar Sundsvall och PRO-Leksand som nu ser chansen till enkla poäng… Egentligen inget att kommentera men med vaccin-debatten i bakhuvudet så är det ett svinigt agerande från Leksands håll. Läser i AB…; -”Vi har vår publik och sponsorer att ta hänsyn till”… Skitsnack Kjellberg…

Publik… Jag är publik och gillar enkla poäng. Men jag vill att mitt lag spelar för dom. 9-1 är enkla poäng men gärna mot ett motstånd som står på benen… Hur kul är det annars…? Och att låta min inköpta biljett ligga i plånkan ett tag vore väl inget problem. Det är ju inte KHL-geografi det handlar om heller…

Sponsorer… Jag är sponsor, till ett annat lag förvisso, och vill på intet sätt vara med om negativa rubriker. Dom kommer jovisst men när man kan plussa rent moraliskt som Leksand har chansen till här. GÖR DÅ DET…

Nu sponsras Leksand av handskmakaren som inte bor i dalen och frågan är om en så stor sponsor gillar Leksands hårda handskar…? Mina ska då vara mjuka, sköna och en aning följsamma och definitivt inte gjorda av svinpäls…

Återtåget inte bara fuskar sig till fördelar, det kör på sidospår också… Många kommer nu bli riktigt skadeglada om dom spårar ur, igen…”

En tanke som slår mig är att valda delar ur PRO är väl en riskgrupp för vaccinet…?

Jo just det… Heja Sundsvall…! Hoppas ni skräller som fan eller att ni bara ställer ut grillorna, kanske med en eller annan grisfot i…

När nu själve fan redan flugit i mig kanske det sitter någon smittläkare på ett forskningsinstitut och kallar det här för ett bra test av vaccinet… Men hosta inte på domaren bara. Det får man inte. Det vet han som tagit sig vatten över huvudet igen…

Å så en sista… Om flunsan härjar någonstans så kanske jag inte ska gå just dit… Lite som med barnen vars kompisar har någon smittsam sjukdom, då skickar man inte dit dom…

Stödord att notera…; Hoppas, slå tillbaka, däcka,


Read Full Post »