Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 12 10 2008

Full av respekt för Skellefteås framfart som jag absolut inte trodde på och absolut inte trodde att jag skulle glädjas åt heller, men va fan… Ett bra lag som spelar Bättre Hockey SKA ha cred… Visst Chrille…? Trea i serien nu och man blir förmodligen ett lag att räkna med i den slutliga insorteringen av slutspelslag… respekt och jag rätar på ryggen och intar läge… Givakt…

Lediga…! Idag… Men igår…

Skellefteå gav förhoppningsvis Modo möra ben til tisdag men dom fick inte med sig några nöjda miner så det var skit på det viset. 3-3 hade ju varit ok, men nu spelade Skellefteå Bättre Hockey än så och vann med 4-2… Man kan alltså besegra Modo får man väl tänka…

Brynäs, det tippade bottengänget, läser inga tidningar och tror på sig själva. Härligt med sån brist på respekt. Man kör sitt race och han som styr och heter så där konstigt, i alla fall i efternamn, må vara hur galen som helst. Det funkar ju. 1-0 igår och det är ju precis som 2-1, en uddamålsseger, det behövs ju inte mer… Brynäs etta igen. Grattis Lillkusin, hälsa Farbror polisen… Men SSK… Jaja… Vi ses snart.

Djurgårdens juniorer… Trodde jag på men det ville sig inte riktigt. Indianerna var på krigsstigen och fick med sig en femetta. Sa jag inte något liknande…? 2-5… Ett sista sprattel av Frölunda eller ännu en vändning…? Jaja Lelle. Man får väl ändå gratulera till att du inte längre är viktigast… Tungt här…

HV skulle ju bara vinna mot Rögle. Gör det, men först efter sudden, och jag som trodde på snorenkla 7-2…Kan det vara mitt fel då…? Sorry Therese. Är HV så dåliga eller är Rögle så bra…? Kul tanke av media… ; Kennys första mål på 14 år… Dom får till det minsann…

Timrå har det tungt även om man nu sprattlade till ordentligt i sista perioden och spännade till det en del så mina 1-5 ser lite löjliga ut jämfört med 4-6 och sexan i tom kasse. Skulle det inte gå trögt för Timrå…? Sa jag inte så…? Och all respekt till Färjestad som på något underligtvis alltid är med däruppe… Så sa jag…

Tippningen verkar gå lite bättre än förra året, men… Ta inte rygg med stora femhundringen om du inte kan vika stålar som Labero kan. Han vek hem publiken igår, det var trolleri och magi på ett härligt sätt. Dock inte som att se på Bättre Hockey…

Read Full Post »

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 899 andra följare